Friiiiiday!

En kort resume hinner jag med här på kvällskvisten. Idag har det varit fullt ös. Pluggat, solat och tvättat. Men man hinner med endel om man stiger upp i tid.

Blev väckt klockan 07.00 av Sandra som var trött imorse. Hon hade varit vaken till och från sedan klockan 4. Jag ställde upp och la mig och tog hand om Melle. Men då ville han börja prata, så vi låg och pratade istället för att sova. Detta gjorde att Sandra inte kunde sova så till slut fick hon nog och muttrade, "jag går och duschar istället". Så det blev ingen sovmorgon för henne heller. Melvin skrattade åt att mamma fick gå upp och återupptog snacket med farsan.

Då jag ska spela fotboll imorgon väntar snart sängen. Fick en förfrågan om frågestund också. Kanske skulle dra igång en?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0