Där ser man!

Då var tentan avklarad. Blir nog en tumme ner igen men det är bara att ta nya tag, ordentliga tag.

Sedan var det snabba ryck hem för att jag och Sandra skulle handla grönsaker till pastasalladen som vi ska ha på dopet. Så nu återstår det knappt någonting i inköpsväg. Tårtan, mat och dricka är införskaffat och det är bara lokalen som ska inredas och maten tillagas.

Så imorgon blir det upp tidigt för att göra diverse grejer. Förhoppningsvis blir det lite sol också, måste njuta av sommarvärmen som skulle komma. Skulle bli uppemot 20 grader så det hade varit fint med en promenad i sommarvädret. Om det nu blir varmt det vill säga.

Jag ska nog titulera mig själv som tvättkärring eller liknande. Nu har jag tvättat sedan jag kom hem och är fortfarande inte klar. Så nu ska jag ner en sista runda.

Återkommer med bilder om hur morgondagen ser ut. Det har varit dåligt med bilder och jag beklagar detta. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

När är dopet?

2009-04-25 @ 08:56:35
URL: http://supermum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0