B-o-r-i-n-g!

Melvin är verkligen en störtskön kille. Idag har han skrattat sig igenom hela dagen. Roligt att den lille mannen trivs med sitt liv. Önskar man var en sån livsnjutare själv.

Min egen dag har jag tillbringat i skolan, statistik stod på schemat och så fick jag reda på hur det gick på tentan. Bommade med 5 poängs marginal. Så det kändes surt och jag får nu återigen plugga för nästa fredag är det dags igen.

Sprang in mina nya fotbollsskor idag också, kändes skönt. Nu väntar premiären på lördag.

Har även skapat en facebook grupp, "Vi som läser studentfarsans blogg". Jag tror ni ska klicka här för att komma till den.
Tyvärr hinner jag inte svara på era fina kommentarer idag utan det får skjutas upp till imorgon.

Imorgon blir det skola igen, marknadsföring står på schemat. Ganska trist tycker jag, dessutom är det på engelska så det gör det hela ännu tråkigare. Statistiken är faktiskt roligare, mycket roligare.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Engelska har aldrig varit din starkaste sida här i livet :)

2009-04-15 @ 18:09:41
Postat av: naliie

härligt och höra :) jo den har varit kanoners :D

2009-04-15 @ 20:00:08
URL: http://http:/naliie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0