Hektisk dag!

Idag har det varit en hektisk dag. Dagen började med att man vaknade till och gjorde sig iordning. Sedan var det dags för avfärd mot Tingsryd där jag skulle döma hockey, J-20 Elit mellan Tingsryd och Pantern. En mycket bra match där båda lagen var mycket duktiga. 8-5 slutade förövrigt matchen i Tingsryds favör!

Efter det var det hemfärd och jag hann inte mer än att slänga in väskan så skulle jag till Sandras bror, Rasmus, som hade kalas. Då jag var hungrig som en varg åt jag en rejäl portion mat och lirade lite guitar hero. Kvällen avslutades med lite glögg och vid 9 tiden var jag hemma igen.

Eftersom jag endast varit hemma någon timme idag kan jag inte meddela något om Sandras humör. Men idag har hon faktiskt varit väldigt trevlig utan några hormonsvängningar.

Nu är jag dödstrött och Barcelona spelar på tv så det blir nog sängen snart.

Imorgon ska jag döma hockey igen. Sölvesborg - Landskrona som spelar i division 3. A-lagspremiär imorgon alltså. Ska bli skoj men jag är inte speciellt nervös då dagens match var väldigt bra.

NI får ha en trevlig kväll och på återseende!

Kommentarer
Postat av: Linda

Landskrona ledarna som var otrevliga eller? ;o)

2008-12-03 @ 20:58:00
URL: http://lindaolsson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0