Hej och hjärtligt välkommen!

Detta är en fortsättning på en gammal blogg (http://mogge88.blogg.se). Där skrev jag om allt möjligt medan jag i denna bloggen kommer fokusera mig på mitt nya liv. Dvs att jag är student och ska bli farsa, för att se hur dessa två sakerna går att kombinera. Dessutom trodde jag aldrig att jag skulle bli farsa när jag bara var 20 år, men det kom som en glad överraskning!

Denna bloggen handlar om mig, min sambo Sandra, katten Molly och så småningom "lillen".


Daniel


Sandra i vecka 30!


Molly


Lillen

Detta är min familj och vi bor i en mysig 3:a i centrala Karlskrona. Jag läser för tillfället ekonomprogrammet på Blekinge Tekniska Högskola, därjag kommer ägna de kommande 3 åren. På fritiden spelar jag fotboll i Lyckeby GOIF, som förövrigt gick upp i division 3 till denna säsongen.

Är det något mer ni vill veta är det bara att ta kontakt med mig, [email protected] eller skriva en kommentar.

Mvh Daniel


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Varför nämns det inget om mig?!

2008-11-20 @ 21:19:45
Postat av: tina

all lycka till i framtiden :))

2009-04-14 @ 18:29:33
URL: http://tinatran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0