En liten ängel!

Idag har det varit hockey på förmiddagen. Dömde som huvuddomare U-15 KHK - Värnamo (3-4). Jag tycker det gick helt okej, andra är fria att inte hålla med. När jag kom hem hade min ängel till flickvän städat hela lägenheten. Det är underbart att komma hem till sånt.

Sedan var vi och käkade wok hos mina föräldrar. När man blir bjuden på mat tackar man aldrig nej. Sedan var det hemdags för Sandra skulle se GossipGirl och jag skulle iväg och träna fotboll.

Nu sitter man här vid datorn och då kommer Sandra och säger att hon inte kan sova. Då är det inte för mycket begärt att jag går in till henne så att hon kan sova för imorgon väntar barnmorskan.

Imorgon blir det plugg hela dagen.! Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0