Vill varmt rekommendera...

... GOKART! Var första gången jag testade det idag och det var verkligen hur kul som helst. Bara gasa på och känna G-kraften i kurvorna. Sen när man fick slå farsan, mitt mål för dagen, kändes det hela ännu bättre. Detta ska jag defenitivt göra om någon gång.

Man kände sig som ett barn på julafton ungefär, körde runt och skrattade konstant. Underabart, vilket extas man befann sig i. Så jag rekommenderar gokart för den som vill testa på det..

5 av 5 toasters som Benjamin från morgonsoffan hade sagt. Kanon kul!


Kommentarer
Postat av: Therese

haha! älskar benjamin.. eller björn vad man nu ska säga. han är kul vad han än gör för något !! :) hoppas ni hade en underbar jul! kram

2008-12-28 @ 22:33:27
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0