Supernaaajs!

Idag ska jag faktiskt berätta positiva saker om Sandras humör. Hon har nästan varit övertrevlig idag! Jag har varit lite rädd att det ska brista för henne någon gång, men det har banne mig inte hänt. Det där med tjejens hormoner kommer jag nog aldrig förstå mig på. Om det är någon som vet hur tjejer funkar får de gärna tipsa mig. För får jag fler såna här dagar med Sandra kommer jag bli överlycklig och vandra på moln hela dagarna. 

 
Imorgon blir det skola och sedan DM i fotboll, har skrivit på för en ny klubb och det ska bli kul att visa vad man går för. Om det går bra vill säga. På lördag är planen att jag ska döma hockey igen. Ser faktiskt inte fram emot det alls. Men men, vi får se hur taggad jag är.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hormonerna man får nu under graviditeten är dunder jobbiga! Visserligen har jag bara blivit sådär super arg två gånger men båda gångerna slutade med att jag satt å störtböla vilket jag aldrig någonsin gjort förr för att jag blivit arg=P men men tur att jag har en förstående mamma iaf (A)



Vet att jag blev jätte arg på mitt ex för att han aldrig ens försökte sätta sig in i min situation å bara antog att jag orkade med allt som vanligt. Så tror det är bra om du bara är förstående och framförallt kärleksfull.



Trevlig dag =)

2008-12-04 @ 23:24:57
URL: http://mellemus.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ska storstäda och tvätta i helgen och sen på julmarknad på grönan på söndag samt spela bingolotto :P

2008-12-04 @ 23:39:54
URL: http://thebeautyofme.blogg.se/
Postat av: 88

ska ni lira i vedebyhallen? isf får man ta sig en runda ner och kolla på den grönvi...blåvite målspottaren! :)

2008-12-04 @ 23:43:38
Postat av: Räven

Aaha :) Jag köpte de på Gylles. Inte alla lika fina som de som ni hade. Inga tomtenissar :( Men de slank även de ner på två röda ;)

2008-12-05 @ 09:00:23
URL: http://ijossefinsskor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0