Neeej, inte brända pommes!

Måste skriva av mig lite nu, det rycker i fingrarna. Igår när jag skulle sova så började Sandra som vanligt snarka, denna gången var det dock 2 gånger värre! Trodde aldrig jag skulle lyckas somna, men det gjorde jag! Det är bäst om jag får sova annars snoosar jag för många gånger på morgonen.

Sen när vi skulle laga mat idag så har jag slängt in pommes i ugnen och Sandra står och steker köttet. Jag tänkte det här gick ju fint och sprang in en runda på toaletten. När jag kommer ut har Sandra nästan stekt färdigt köttet och jag kollar till stripsen i ugnen. Ånej Sandra! Våra pommes var brända! Nu kanske ni tror att dom var lite bruna men så var inte fallet. De var SVARTA! Det var inte många som gick att äta så det var bara att slänga in några och göra om det. Vi var ju lagom stressade också då vi skulle till BB för lite information. Så vi fick slänga i oss maten och åka direkt. Så det blev inte så gott som det kunde blivit.

Jag skyller inte på Sandra för det var delvis mitt fel också.

Nu till något helt annat och mycket roligare. Det är nämligen så att Sandra och jag har hämtat barnvagnen idag. Ska försöka lägga ut en bild om det fungerar bättre idag. Vi beställde en Brio från Babyproffsen någon gång i somras och nu när Sandra gått hem från jobbet och ville absolut ha den hemma. Så det var bara att åka och hämta den och nu är den här.

Återkommer som sagt med bild senare, nu ska jag roa mig på annat vis! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Lena

Mästerkockarna .....

2008-12-09 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0