Karate Kid!

Idag var den sista föräldragruppsträffen. Den var inte lika bra som de andra har varit och det känns skönt att den är över. Nu slipper man ha något att passa.

Nyss så låg jag och Sandra och kollade på tv innan hon skulle sova. Då säger Sandra att bebisen sparkar jätte mycket, och när det är dags för mig att känna på magen brukar den sluta sparka. Allt för att retas med mig. Men idag fortsatte han/hon hur mycket som helst. Kände hur många sparkar, slag eller vad det nu var. Underbar känsla faktiskt. Har kommit på ett smeknamn med, Karate Kid. Neutralt och bra tycker jag!

Nu ska jag kolla runt här lite sen blir det sängen för imorgon väntar plugg hela dagen.




 
Här är faktiskt en video från framtiden år 2043 där vi ser vad lillen lärde sig i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0