...

Anledningen till förra inlägget var att igår somnade min morfar in. I september fick han reda på att han hade cancer och nu 3 månader senare har han lämnat oss. Visst mår man dåligt, men ändå bättre än vad jag förväntade mig. Jag fick säga hej då innan och berätta hur jag kände, och det är en otrolig lättnad att veta att morfar visste var jag stod.

Denna julen kommer nog inte bli som alla andra jular, men vi får göra det bästa av situationen. Morfar har ändå det bättre där han är nu än han hade det när han var här hos oss.

Tycker det är så tråkigt, för han sa att han ville träffa min och sandras pojk (ja, han trodde det skulle bli en pojk). Men så blev inte fallet och det är väldigt tråkigt. Dock har vi andra något att se fram emot istället för att gå omkring och vara ledsna.

Detta är anledningen till allt just nu, kanske inte kommer vara alltför aktiv men det kan jag kompensera när det känns bättre. Jag hoppas ni har förståelse för det och vill härmed önska er en God Jul om vi inte hörs före det.

Mvh Daniel

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vad tråkig, dagarna före jul, han vilar säkert i frid nu. Hoppas ni får en trevlig jul ändå!!

2008-12-23 @ 00:18:24
URL: http://trollartollaren.blogg.se/
Postat av: S a r a

Kram!

2008-12-23 @ 00:49:34
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
Postat av: Camilla

Han kommer och vara med er under julen och även sen när ni har fått eran bebis, han vakar över er :)

Lät nästan religiöst där :)

God Jul till er båda

2008-12-23 @ 08:46:16
Postat av: Emelie

Beklagar sorgen!

2008-12-24 @ 01:03:33
URL: http://mellemus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0